در مقالات نظام مهندسی

ّکلاس های آنلاین ارتقا پایه نظام مهندسی

ّکلاس های آنلاین ارتقا پایه نظام مهندسی –

دوره های مجازی ارتقا پایه نظام مهندسی – شرایط ارتقاء پایه نظام مهندسی شامل شرط زمانی و شرط کسب نمره قبولی در آزمون مربوطه وشرکت در دوره ها -کلاس های آموزشی – سمینارها و کنفرانس ها و … می باشد .

داوطلبانی که دارای پروانه نظام مهندسی هستند می توانند پس از گذشت 4 سال از پایه 3 به 2 با گذراندن دوره های مورد نیاز و پس از گذشت 5 سال دیگر از پایه 2 به 1 ارتقاء پیدا کنند .

با گذشت زمان داوطلبان ارتقاء پایه نظام مهندسی می بایست در یکسری دوره ها و کلاس های آموزشی شرکت کنند و سپس در یک آزمون داخلی امتحان دهند .
همچنین شرایط ارتقا پایه ارشد نیازمند داشتن 6 سال سابقه کار حرفه ای در پایه 1 مهندسی می باشد.

توجه داشته باشید که هیچ مهندسی نمی تواند به یکباره از پایه 3 به 1 ارتقا پیدا کنند و داشتن مدرک تحصیلی و سابقه کار بالا در این امر کمکی نمی کند و کسب تجربه با گذشت زمان امری ضروری برای ارتقا پایه به شمار می رود.
قابل ذکر است ارتقا پایه 1 به ارشد نیاز به گذروندن دوره های آموزشی ندارد.

شرکت در دوره های لازم برای ارتقا و آزمون داخلی

 

شرکت در دوره های لازم برای ارتقا و آزمون داخلی برای ارتقا پایه پروانه اشتغال در رشته ی مهندسی الزامی است .

به شرط قبولی در آن آزمون، حضور در کلاس ها و گذ‌شت زمان کافی می توانند ارتقاء پایه داشته باشند. به نحوی که اگرکسی در سال ۸۷ از دانشگاه در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده باشد و به طور مرتب در حرفه مهندسی فعالیت داشته باشد.

 

تمدید و ارتقاء پایه مهندسی – مدت اعتبار گواهينامه هاي دوره هاي ارتقاء پايه و سمينارهاي آموزشي از “تاريخ برگزاري به مدت 3 سال” بوده .

پس از گذشت اين مدت گواهينامه هاي صادره، جهت تمديد و ارتقاء پايه از درجه اعتبار ساقط مي گردد.

در سازمان نظام مهندسی، پایین ترین درجه پروانه اشتغال به کار پایه ۳ می باشد.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید