در دوره های ارتقاپایه نظام مهندسی, مقالات ارتقا پایه

دوره های اجباری ورود به حرفه ی اجرا مهندسین

دوره های اجباری ورود به حرفه ی اجرا مهندسین-اعتبار قبولی آزمون نظام مهندسی

گواهی قبولی مهندسین (به غیر از معماری) و کاردانهای فنی ساختمان در صورت احراز شرایط شرکت در آزمون به مدت 2سال از تاریخ برگزاری آزمون جهت اخذ یا ارتقاء پایه پروانه اشتغال بکار دارای اعتبار می‌باشد.

گواهی قبولی مهندسین (به غیر از معماری) و کاردان های فنی ساختمان در صورت احراز شرایط شرکت در آزمون در صورتی که از تاریخ آزمون بیش از 2 سال و حداکثر 4  سال گذشته باشد به‌شرحزیر خواهدبود:

1- در آزمون حرفه‌ای مهندسان رشته‌های شهرسازی، مکانیک، برق، نقشه‌برداری و ترافیک  در صورت اثبات به فعالیت در حرفه و ارائه مدارک  از زمان آزمون تا تاریخ مراجعه، اعتبار گواهی قبولی قابل تمدید است.

2- در آزمون کاردان های فنی ساختمان کلیه رشته‌ها در صورت اثبات به فعالیت در حرفه و ارائه مدارک مستند از زمان آزمون تا تاریخ مراجعه، اعتبار گواهی قبولی قابل تمدید خواهد بود.

3- در آزمون حرفه‌ای مهندسان رشته عمران (نظارت) در صورت اثبات به فعالیت در حرفه و ارائه مدارک مستند از زمان آزمون تا تاریخ مراجعه، اعتبار گواهی قبولی صرفاً در بخش نظارت آزمون قابل تمدید است.

4- در آزمون حرفه‌ای مهندسان رشته عمران (محاسبات)، در صورت شرکت و قبولی در آزمون مصاحبه حضوری اعتبار گواهی قبولی قابل تمدید است.

دوره های ورود به حرفه صلاحیت اجرا :

برای دریافت پروانه ی صلاحیت اجرا می بایست حتما 7 دوره های آموزشی ورود به حرفه ی مهندسین را زیر نظر دانشگاه های دارای مجوز از سازمان نظام مهندسی ساختمان بگذرانند .سپس گواهینامه آن هارا دریافت نموده و در زمان ارایه مدارک صدور پروانه تحویل دهند.

توجه فرمایید برای دریافت پروانه نظارت و طراحی نیاز به گذراندن دوره های خاصی نیس

7 دوره ی آموزشی :

1- آشنایی با شرح وظایف پیمانکار مسایل اولیه کاگاهی و نکات اجرایی

2-مبانی سلامت ایمنی و حفاظت محیط زیست hse

3- مصالح ساختمانی و استاندارد های مربوطه – نکات اجرایی سازه مصالح بنایی – دیوارچینی

4- نکات اجرایی تاسیسات برقی ساختمان (1)

5- نکات اجرایی تاسیسات مکانیکی ساختمان (1)

6- نکات اجرایی در تخریب بناهای فرسوده / نکات اجرایی پی های سطحی

7- نکات اجرایی ساز های فولادی 1/ نکات اجرایی سازه های بتن مسلح

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید