در دوره های ارتقاپایه نظام مهندسی

دوره های آنلاین نظام مهندسی

دوره های آنلاین نظام مهندسی –نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان (Civil Engineering) عبارت است از مجموعه قوانین، مقررات، آیین‌نامه‌ها، استاندارد‌ها و تشکل‌های مهندسی، حرف‌های و صنفی که در جهت رسیدن به اهدافی که در مبحث قانون نظام‌مهندسی تدوین شده و به اجرا گذاشته می‌شود.

ارتقاپایه مجری برگزاری دوره های ورود به حرفه , تمدید و ارتقا پروانه نظام مهندسی ساختمان دانشگاه پیام نور استان البرز با مدیریت دکتر مهدی آخوندی

ثبت نام  در دوره های ارتقاپابه :

شرایط ارتقاء پایه نظام مهندسی شامل شرط زمانی و شرط کسب نمره قبولی در آزمون مربوطه وشرکت در دوره ها -کلاس های آموزشی – سمینارها و کنفرانس ها و … می باشد .

داوطلبانی که دارای پروانه نظام مهندسی هستند می توانند پس از گذشت 4 سال از پایه 3 به 2 با گذراندن دوره های مورد نیاز و پس از گذشت 5 سال دیگر از پایه 2 به 1 ارتقاء پیدا کنند .

با گذشت زمان داوطلبان ارتقاء پایه نظام مهندسی می بایست در یکسری دوره ها و کلاس های آموزشی شرکت کنند و سپس در یک آزمون داخلی امتحان دهند .
همچنین شرایط ارتقا پایه ارشد نیازمند داشتن 6 سال سابقه کار حرفه ای در پایه 1 مهندسی می باشد.

توجه داشته باشید که هیچ مهندسی نمی تواند به یکباره از پایه 3 به 1 ارتقا پیدا کنند و داشتن مدرک تحصیلی و سابقه کار بالا در این امر کمکی نمی کند و کسب تجربه با گذشت زمان امری ضروری برای ارتقا پایه به شمار می رود.
قابل ذکر است ارتقا پایه 1 به ارشد نیاز به گذروندن دوره های آموزشی ندارد.

مدت زمان اعتبار  گواهی دوره های آموزشی :

اعتبار گواهینامه های پایان دوره آموزشی از تاریخ برگزاری دوره سه سال بوده است، لذا اعتبار گواهینامه ها به مدت سه سال به قوت خود باقی است و متقاضیانی که تعدادی از دوره ها را مطابق ضوابط شیوه نامه قدیم گذرانده اند می توانند با گذراندن تعداد باقی مانده از مجموع دوره های آموزشی مورد نیاز از دوره های آموزشی جدید، نسبت به ارتقاء پایه پروانه اشتغال بکار اقدام نمایند.

 

 

 

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید