در دوره های ارتقاپایه نظام مهندسی

دوره های آنلاین نظام مهندسی

دوره های آنلاین نظام مهندسی-پروانه پایه 3 :

برای مثال جهت اخذ پروانه نظارت پایه 3 شما احتیاج به تایید دو عدد مهندس پایه یک دارید و برای اخذ پروانه پایه 3 اجرا شما باید در دوره ای که از طرف سازمان نظام مهندسی برای اخذ این پروانه اجرا می شود، شرکت کنید و مدرک آن را همراه خود داشته باشید، لازم به ذکر است که شرکت در این دوره ملزوم به عضویت شما در سازمان نظام مهندسی می باشد.

ارتقا پایه پروانه اشتغال نظام مهندسی ساختمان :

شرکت در دوره های آنلاین نظام مهندسی برای ارتقا و آزمون داخلی  برای ارتقا پایه پروانه اشتغال در رشته ی مهندسی الزامی است .

به شرط قبولی در آن آزمون، حضور در کلاس ها و گذ‌شت زمان کافی می توانند ارتقاء پایه داشته باشند.  به نحوی که اگرکسی در سال ۸۷ از دانشگاه در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده باشد و به طور مرتب در حرفه مهندسی فعالیت داشته باشد.

به شرط قبولی در آزمون ها در سال ۹۰ پایه ۳، در سال ۹۴ پایه ۲ و در سال۹۹ می تواند پروانه اشتغال به کار پایه یک را کسب کند.

ارتقاء پایه اولین برگزار کننده مجازی دوره ها ی ورود به حرفه – تمدید – ارتقاء پایه مهندسان ساختمان دانشگاه پیام نور

اعتبارگواهی دورها :

مدت اعتبار گواهينامه هاي دوره های آنلاین نظام مهندسی ارتقاء پايه و سمينارهاي آموزشي از “تاريخ برگزاري به مدت 3 سال” بوده و پس از گذشت اين مدت گواهينامه هاي صادره، جهت تمديد و ارتقاء پايه از درجه اعتبار ساقط مي گردد.

مدت توقف در پایه پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی:

مدت توقف در پایه پروانه اشتغال به مهندسی به مدت زمانی گفته می شود که برای ارتقا پایه لازم است تا اززمان صدور پروانه پایه قبلی از آن سپری گردد.

طبق قـانون نظام مهندسی، زمان توقف در پــایه از 3 به 2 چـهار سـال، از 2 به 1 پنج سـال و از 1 به ارشد 6 سال از تاریخ اخذصلاحیت نظارت، طراحی و اجرا می باشد.
زمان توقف برای هر یک از صلاحیت ها، به صورت مجزا ملاک عمل خواهد بود.
برای صلاحیت نظارت و طراحی، تاریخ اخذپروانه(برای هرکدام) و برای صلاحیت اجرا، تاریخ درج شده در پشت پروانه، مدنظر است.
مدارك تحصیلات تکمیلی اعم ازکارشناسی ارشد ودکتری تاثیری درکاهش زمان فوق نخواهند داشت.
ارتقا از پایه 1 به ارشد نیاز به گذراندن دوره های آموزشی و تعویض پروانه ندارد.

 

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید