در مقالات نظام مهندسی

تمدید پروانه ی نظام مهندسی

تمدید پروانه ی نظام مهندسی-برای تمدید پروانه نظام مهندسی، لازم است تا مهندسان ، درخواست تمدید پروانه خود را به صورت الکترونیکی و از طریق سایت نظام مهندسی استان محل سکونت خود، ثبت نمایند و پس از آن با مراجعه به سایت سازمان نظام مهندسی در زمان مربوطه، سایر مراحل مربوط به تمدید پروانه ی خود را پیگیری نمایند.

 

مدارک عمومی جهت تمدید پروانه نظام مهندسی

تکمیل کاربرگ مربوط به درخواست تمدید پروانه نظام مهندسی

 

دو قطعه عکس 4*6 که از تاریخ گرفتن آن بیش از 6 ماه نگذشته باشد. این عکس برای آقایان باید بدون عینک، کراوات، دستمال گردن، زیورآلات، کلاه و با لباس رسمی و برای بانوان باید با حجاب، بدون آرایش و با مقنعه ساده به نحوی که گردی صورت مشخص باشد، تهیه شود.

 

اصل پروانه نظام مهندسی قبلی

 

کپی برابر اصل شده مدرک تحصیلی (کاردانی-کارشناسی-دکترا) توسط مراجع قضایی یا دفاتر اسناد رسمی

 

اصل فیش واریزی به مبلغ 60 هزار ریال به اداره مالیات و یا خزانه معین مرکز استان مربوطه ( شماره حساب مربوطه در سایت نظام مهندسی هر استان متفاوت است ) لازم است تا داوطلبان با مراجعه به سایت استان محل سکونت خود، صرفا به حساب اعلام شده در سایت این مبلغ را واریز نمایند.

 

کپی برابر اصل کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه توسط مراجع قضایی یا دفاتر اسناد رسمی

 

اجاره نامه رسمی یا سند مالکیت رسمی برای تایید آدرس در صورت تغییر آدرس شخص متقاضی

 

پرداخت وجه مربوط به تمدید پروانه نظام مهندسی

موسسه ارتقا پایه :

ارتقا پایه مجری برگزاری دوره های ورود به حرفه اجرا , ارتقا پایه و تمدید پروانه ی نظام مهندسی ساختمان (HSE)

تعریف hse :

بهداشت (Health): در سازمان، موضوع بهداشت که شامل بهداشت عمومی (فردی) بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای می‌شود حائز اهمیت است. بهداشت فردی به‌سلامت مجموعه افراد مربوط می‌شود و بهداشت محیط پیرامون سازمان را دربرمی گیرد و بهداشت حرفه‌ای نیز شامل یک سری آنالیزهای شغلی می‌شود.
ایمنی (Safety): در هر سازمان، یک سری مخاطرات ایمنی وجود دارد که در صورت عدم رفع آن مغایرت‌ها ممکن است منجر به حوادثی شود.
درزمینهٔ ایمنی در سازمان، مسائل گسترده‌ای مطرح می‌شود که خود شامل چند دسته است. دسته اول مربوط به ایمنی در عملیات می‌باشد که خود شامل کار در ارتفاع، جوشکاری و برشکاری، ایمنی تجهیزات و ماشین‌آلات و… می‌باشد. دسته دوم مربوط به ایمنی در سازمان است که شامل ایمنی انبار، مدیریت حریق، محصورسازی، علائم هشداردهنده و … می‌باشد. و دسته سوم شامل ایمنی اشخاص در سازمان می

محیط‌ زیست (Environment) : محیط‌زیست محیطی است شامل هوا، آب، خاک، منابع طبیعی، گیاهان، جانوران، انسان‌ها و روابط متقابل بین آن‌ها که سازمان در آن فعالیت می‌نماید. محیط می‌تواند از درون یک سازمان تا سیستم محلی، منطقه‌ای و جهانی گسترش یابد. لازم به ذکر است فعالیت‌های سازمان دارای جنبه‌های محیط زیستی می‌باشد که می‌تواند با محیط‌زیست تأثیر متقابل داشته باشد

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید