در مقالات نظام مهندسی

الزام گذراندن دوره ی hse برای تمدید پروانه

 

الزام گذراندن دوره ی hse برای تمدید پروانه-با توجه به ماده 85 قانون کار، برای حفظ نیروی انسانی و منابع مادی کشور رعایت دستورالعمل هاو قوانینی الزامی است که
از طریق شورای عالی حفاظت فنی (جهت تامین حفاظت فنی) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین  و
ودر راستای جلوگیری از بیماری های حرفه ای و تامین بهداشت کار و کارگر و محیط کار است.

گدراندن دوره HSE یک ضرورت که برای همه ما لازم است…

امروزه شاهد این هستیم که مجامع صنعتی، اداری، خدماتی و… ضرورت استقرار و پیاده سازی سیستم گذراندن دوره ی hse را در دامنه کاربرد خود درک کرده اند، البته اگر به دید یک فرصت به آن نگاهی بیندازیم مصوب کردن قوانینی از سوی مراجع قانون گذار به این امر کمک ششایانی کرده است. در همین راستا ما قصد داریم به شما یک دوره پرکاربرد را معرفی کنیم که برای اولین دوره ای که  آن را فرا بگیرید، دوره تشریح الزامات سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE-MS می باشد.

هدف از گذروندن دوره hse:

1-به حداقل رساندن شاخص LTI
2-اجرای دستورالعمل های سیستم مدیریت ریسک
3-اجرای دستور العمل های سیستم مؤثر مدیریت مصرف انرژی
4-دستیابی به رکورد فقدان حادثه منجربه فوت و نقص عضو در طول اجرای پروژه

پس از گذراندن دوره آموزش مدیریت ایمنی از فراگیران انتظار می رود قابلیت های زیر را کسب کرده باشند : توانایی پیش بینی خطرات و حوادث محتمل در پروژه ها ، کلرگاه ها و کلیه محیط های صنعتی   توانایی تفکیک ایمنی فردی ، ایمین شغلی و ایمنی فرایند کار درک چهارچوب لایه های حفاظتی تشخیص تدابیر مورد نیاز در راستای پیش گیری از بروز حوادث تشخیص نشانه های بروز حوادث کسب مهارت مدیریت بحران به منظور کاهش تلفات و هزینه ها در صورت بروز حادثه کسب توانایی های ذکر شده می تواند در روند کاهش حوادث و خطرات محتمل در محیط های کارگاهی و صنعتی  بسیار تاثیر گذرا باشد و همچنین نقش مهمی در کاهش هزینه های تحمیل شده به سازمان در اثر وقوع این حوادث  خواهد داشت.

یکی از مراکز برگزاری دوره های مجازی  hse مهندسان ساختمان ,  ارتقا پایه میباشد.ارتقاپایه مجری برگزاری دوره های ورود به حرفه . تمدید و ارتقا پایه مهندسان ساختمان دانشگاه پیام نور استان البرز بامدیریت دکتر مهدی آخوندی.

بیماری های کارگاهی :

– بیماری های ریوی
– ارگونامیک
– مشکلات شنوایی
– مشکلات روحی

 

 

 

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید