در مقالات نظام مهندسی

ابلاغیه نمرات 48-49 آزمون نظام مهندسی

ابلاغیه نمرات 48-49 آزمون نظام مهندسی- بعد از اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه مهرماه 99 مهندسان , کاردانها و معماران تجربی ونظر به موافقت رییس محترم راه و شهرسازی برای مساعدت با شرکت کنندگان آزمون مذکور به دلیل محدودیت های ناشی از همه گیری بیماری کرونا به اطلاع می رساند
داوطلبانی که نمرات 48-49 می باشند مشروط به گذراندن دوره های آموزشی و قبولی در آزمون دوره میتوانند گواهی آن را تا اسفند1400به عنوان قبول شدگان آزمون مهر 99 محسوب شوند.
این دوره صرفا برای داوطلبان آزمون مهرماه 99 بوده وقابل تعمیم به آزمون های دارای اعتبار قبل و آزمون های دوره های آتی نخواهد بود .

نمرات 48 -49 :

افراد با نمره ۴۸ نیاز به ۲ دوره آموزشی و افراد با نمره ۴۹ نیاز به ۱ دوره آموزشی دارند.
دوره‌های ذکر شده به تریب باید درصورت کسب نمره 49 , 1 دوره و درصورت کسب نمره 48 ,2 دوره از دوره های ارتقا پایه 3 به2 در همان صلاحیت و رشته ای که درآزمون پذیرفته شده ای باشد.

اطلاعیه دفتر مقررات و ملی ساختمان:

پیرو اطلاعیه اعلام نتایج قطعی آزمون‏های ورود به حرفه مهندسان مورخ مهرماه ۹۹ و نظر به موافقت مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در جهت مساعدت با شرکت‌کنندگان به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و همه‌گیری بیماری کرونا، شرکت‌کنندگان درصورت کسب نمرات ۴۸ و ۴۹ آزمون مذکور مشروط به گذراندن دوره‌های آموزشی مصوب شیوه ‏نامه صدور، تمدید و ارتقاء پایه مهندسی و قبولی در آزمون پایان دوره و اخذ گواهینامه قبولی تا حداکثر پایان اسفندماه ۱۴۰۰، به عنوان قبول‌شدگان در آزمون مهرماه ۹۹ محسوب می‏شوند.

لذا دستورالعمل دوره‌های آموزشی مذکور به ادارات کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان ابلاغ شده و مهندسان می‌توانند از طریق مراجع مذکور از جزئیات برگزاری دوره‌های آموزشی مطلع و برای شرکت در دوره‌ها اقدام نمایند.
داوطلبان گرامی توجه نمایید :

مجدداً تاکید می‌گردد این دستورالعمل فقط مربوط به آزمون مهرماه ۹۹ بوده و قابل تعمیم به آزمون‌های دارای اعتبار قبل و آزمون‏های دوره‌های آینده نخواهد بود و داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده‌اند و مشمول این دستورالعمل نمی‌باشند بایستی در آزمون‌های دوره بعد شرکت نمایند.

ارتقاپایه:

ارتقاپایه مجری برگزاری دوره های ورود به حرفه ,ارتقاو تمدید پروانه نظام مهندسی مهندسان ساختمان دانشگاه پیام نور استان البرز با مدیریت دکترمهدی آخوندی

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید