در دوره های ارتقاپایه نظام مهندسی

آموزش دوره های نظام مهندسی استان البرز

آموزش دوره های نظام مهندسی استان البرز-نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان (Civil Engineering) عبارت است از مجموعه قوانین، مقررات، آیین‌نامه‌ها، استاندارد‌ها و تشکل‌های مهندسی، حرف‌های و صنفی که در جهت رسیدن به اهدافی که در مبحث قانون نظام‌مهندسی تدوین شده و به اجرا گذاشته می‌شود.

شرکت در دوره های آموزشی

شرکت در دوره های لازم برای ارتقا و آزمون داخلی  برای ارتقا پایه پروانه اشتغال در رشته ی مهندسی الزامی است .

به شرط قبولی در آن آزمون، حضور در کلاس ها و گذ‌شت زمان کافی می توانند ارتقاء پایه داشته باشند.  به نحوی که اگرکسی در سال ۸۷ از دانشگاه در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده باشد و به طور مرتب در حرفه مهندسی فعالیت داشته باشد.

به شرط قبولی در آزمون ها در سال ۹۰ پایه ۳، در سال ۹۴ پایه ۲ و در سال۹۹ می تواند پروانه اشتغال به کار پایه یک را کسب کند.

ارتقاپایه اولین برگزار کننده ی دوره های مجازی نظام مهندسی ساختمان کل کشور با مدیریت دکتر مهدی آخوندی.

مهندسان دارای پروانه پایه 3 طبق ماده ۱۱ قانون نظام مهندسی پس از گذشت ۴ سال می توانند از پایه ۳ به ۲ و پس از گذشت ۵ سال دیگر از پایه ۲ به ۱ ارتقاء پیدا کنند.

لینک ثبت نام دوره ها :

https://erteghapayeh.com/product-category/enter/

تمامی دوره ها و آزمونها به دلیل شرایط کنونی کرونا آنلاین می باشد.

(دانشگاه پیام نور البرز اولین مجری برگزاری دوره های ورود به حرفه – ارتقا و تمدید پروانه ی مهندسان ساختمان )

مهندسانی که دارای این پروانه باشند طبق ماده ۱۱ قانون نظام مهندسی پس از گذشت ۴ سال می توانند از پایه ۳ به ۲ و پس از گذشت ۵ سال دیگر از پایه ۲ به ۱ ارتقاء پیدا کنند.

شایان ذکر است که هیچ مهندسی با هر میزان تحصیلات و سابقه کار به هیچ عنوان نمی تواند از پایه ۳ یکباره به پایه ۱ ارتقا پیدا کند . گذشت زمان و کسب تجربه برای ارتقاء پایه امری الزامی است.

3

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید